Supervit i Esklarin

Czyli dwa żywioły w jednym opakowaniu.


Zakres prac:

Podwójna saszetka Supervit oraz Esklarin jako gratisowy dodatek.

Komunikacja:

  • połączenie dwóch żywiołów
  • promocja Esklariny j kao uzdatniacza wody
  • zwrócenie uwagi

Opis przypadku:

Nowość na rynku podwójne opakowanie w formie dwóch złączonych saszetek. Promocyjne opakowanie zawierało dwa flagowe produkty firmy Tropical: Pokarm dla rybek Supervit w postaci płatków oraz preparat akwarystyczny do uzdatniania wody Esklarin.

Rozwiązanie:

Projekt podkreślił odmienność dwóch różnych linii produktowych, a jednocześnie złączył w zgrabnej formie płynny Esklarin i Supervit w płatkach. Zaprojektowanie tego opakowania rozpoczęło proces restylingu całej linii preparatów akwarystycznych oraz rodziny Supervit.

Dzięki zastosowaniu nowatorskich technik składu udało się umieścić aż 10 języków na jednym opakowaniu.

Styl opakowania Supervit stał się również pretekstem do całej serii materiałów promocyjnych.

Zobacz również

Klient:

Tropical

Data realizacji:

2010 II